Välkommen!

Jobb..

Publicerad 2009-05-09 17:00:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

16.56



Hej hej..
Sitter ute i Örsjö o tänkte uppdatera lite snabbt bara så ni vet jag lever :) haha

Idag har jag jobbat.. har gått okey faktiskt, träffade lite nya pensionärer :) Trevligt trevligt..  Efter jobb åkte jag hem o duschade o gjorde mig iordning o lite sånt sen begav jag mig ut hit till Örsjö, till mamma o pappa.. Har fixat med dop-pressenten och dop-kortet till i mogon då lilla Oliver döps :)

Nu ska vi snart hem till faster och hälsa på, där även min farbror o Anna o lilla Bruno är :) Ska bli mkt trevligt.. busa o gosa lite med lilla Bruno :D

Imon blir det alltså dop, sen jobb hela kvällen, fullspäckad dag..

Nehe nu ska jag gå o se hur långt mamma och pappa kommit.. ha en fortsatt bra kväll!

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela