Välkommen!

Jobbet..

Publicerad 2009-05-28 06:05:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

06.02

God morgon.

Snart dax att bege sig till jobbet.. är svinit trött och förkyld.. men de ska nog gå bra =) Tur man inte jobbar heltid.. skulle aldrig klarat det som det är nu.. inte ens halvtid :O

Åhhh.. jag saknar.. idag e de en sån där dag igen.. då jag saknar.. och jag har drömt massa inatt.. jag har varit gravid igen.. denna gången fic jag en söt pojke som var mig upp i dagen.. jätte lik.. :O Drömde även att jag försov mig till jobbet, sånär jag vaknade var jag helt jädrans uppstressad, fast jag hade ju inte försovit mig.. hehe..

Nehe nu måste jag gå på toa sen är det dax att köra.. Vi hörs! ha de gott så länge..

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela