Välkommen!

Kallt?

Publicerad 2009-05-26 11:33:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

11.29

De var för kallt för mig ute förrut :O Men nu är de 29 grader så nu kanske jag kan gå ut en runda? :O haha.. jag vet.. jag e knas.. men de står jag för..

Gjorde ett snabbt test på Face nu..

Vilken sexuell läggning har du`?
HETERO... Du verkar inte ha några speciella företeelser som avviker från det normala, smidigt!
Haha de var ju tur att jag var hetro på de testet iaf.. gjorde ju ett annat igår o då var jag ju inte det.. så detta stämde då bättre :P Skratt..

Angelica o Oliver kommer.. fast lite senare än sagt.. mysigt ska de bli :) ler.. Själv ska jag nog ta o käka lite lunch nu typ..

Ha de gott så länge
På återseende!
//TucciT

Ni har blviit dåliga på o kommentera hela bunten tycker jag :O :P

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela