Välkommen!

MC..

Publicerad 2009-05-18 10:30:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

10.16

God förmiddag på er..

Idag är de ingen bra dag alls, är på väldigt kasst humör, har ont, är ledsen, skulle kunna börja gråta vilken sekund som  helst.. utan egentligen anledning, mer än att jag är så sjukt trött på denna ensamhet och känslan av att inte duga till någon..

Idag blir det att jobba.. halv fyra till tio.. ska nog gå bra hoppas jag.. ska snart se våra bästa år och sen göra mig iordning o göra mat o så.. usch känner inte alls för det.. idag är verkligen en sån dag jag bara vill ligga hemma.. inte göra ett skit.. men de går ju inte..

Haaatar min jävla huvudvärk, idag är den mkt värre igen.. o jag får fasen panik på det.. men men vad gör man..

Tänkte slänga upp lite bilder från gårdagen =)

Pappa och en tjej som skulle åka MC för första gången, hon var kanon nöjd :D
  

Det var en del motocyklar där.. 20 lr 21 st :)
 

Min älskade Mamma <3


Var ett lågt led när dom körde :)
      

Jag var där jag med :P


Pappa me killen som jag berättade om igår :)
  

Det var allt för denna gången, nu börjar våra bästa år så ska mysa ner mig i soffan med mitt täcke o se det innan de är dax att ta tag i sitt liv..

Avslutar med en sista bild.. ha de gott så länge så hörs vi!



Kram Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela