Välkommen!

Melwin..

Publicerad 2009-05-17 09:06:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

08.57

Morrn Morrn... usch idag är jag verkligen trött, snozade klockan säkert fem gånger lr nåt.. usch.. men men så e de när man inte kan sova om nätterna..

Igår var vi ju o firade Caroline o Malin.. mkt trevligt var det.. såg eurovision o så.. bra låt vann, den var helt okey bra vinnare.. men tråkigt när alla röstar sina tolver på typ samma.. blir liksom ingen spänning i det hela...

Annars så grillade vi o åt gott, spelade kubb o snackade skit typ :)

Idag.. nu snart.. så ska jag till Kalmar med mamma och pappa.. guldvinge (motorcyckel) klubben har en dag idag på stensö med grillning och motorcykelåkning för barn som "bor" på sjukhuset och deras föräldrar o syskon.. jag tycker de e jätte bra att dom har sån här dag en gång om året.. tänk så kul för dom sjuka barnen :)

Aha de var väl allt för mig.. i think.. tänkte slänga upp lite gammla bilder nu (från pappa eftersom han varit lite seg på o skicka) .. Iaf.. bilderna är på Melwin.. från i Mars.. så titta o njut på denna underbara pojk..

Mata.. haha kolla inte in mig, ser ut som f*n :P


Hihi så underbar :)


Är han inte söt eller? :D
 

Haha jag har ju iaf kul åt nåt..


Hmm vad ska vi göra nu då?
 

Haha kolla in Melwin o mig.. typ samma blick o samma min... "hmmm" tänker vi nog


Det var allt jag hde o bjuda på för denna gången...
Nu ska jag göra mig klar för att köra..
Ha en bra dag ni alla :)
Kram kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela