Välkommen!

Morrn Morrn

Publicerad 2009-05-21 08:39:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

08.32

God Morgon :)

Varför ska folk kommentera anonymt för?.. Iof den som kommenterat inatt kan jag misstänka vem det är.. och till den personen: Man får vara irreiterad.. det har alla rätt att vara.. Men sen beror det ju på, på vilket sätt man är det.. bara för att jag är lite irreiterad tex så skiter inte jag i att svara folk som skriver, eller är jätte kort mot dom som skriver eller pratar med mig.. och jag säger om jag är irriterad och ljuger inte om det.. så de beror juh på precis hurdan man är.. men alla har vi rätt att vara irriterade..

Aja jag var typ irriterad en kvart igår sen var allt bra igen.. de kommer o går liksom, snacka om humörsvägningar..

Nu sitter jag här i soffan, precis ätit lite frukost.. *mår illa till tusen*.. ska sitta o låta maten (flingorna med mjölken) sjunka ner och sen sätta igång med städningen.. igår blev det ju inte så mycket gjort, men idag satsar jag på att bli klar med det mesta..

Fint väder ser det ut att bli idag, undra om man ska ut o gå en runda kanske.. vi får se..

Nu ska jag kika runt lite iaf, lite bloggar och så, gjorde ju inte de på hela dagen igår.. hehe

Ha en bra dag så hörs vi!
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela