Välkommen!

Nu sitter jag här igen..

Publicerad 2009-05-15 13:42:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

13.38

Hej hej

Nu sitter jag här igen hos mamma o pappa :) ler.. var tvungen o få lite hjälp med nya klänningen jag fick hem idag.. weeii den passade ler.. den svarta om ni minns som jag lagt ut innan... bild får ni nog imon då jag tänkt att ha den på mig :)

Idag har de varit lugnt, kom hit för ett tag sen.. hemma gorde jag bara lite nytta, hängde in rena tvätten o så.. tog de lugnt.. och fixade med lite foto som pappa ÄNTLIGEN skickade över till mig, kort ända sen i fabruari som jag inte fått förens nu.. så blir nog lite bilder här senare om jag hinner.. vi får se vad jag hinner o känner för..

Sen i eftermiddag blir det att träffa Malin.. trevligt trevligt :) Ler..

Imon blir det att fira Malin o Caroline.. grillning o så.. ska bli trevligt det också..

Nee de e väl vad som händer här.. vad händer hos er? :D

På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela