Välkommen!

Precis ätit frukost..

Publicerad 2009-05-01 05:44:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

05.40


Morrn Morrn alla där ute :) Idag är de 1 Maj o säkert många som är väldigt bakis o sånt, hihi.. själv så känner jag mig bakis ungefär fast tio gånger värre, har sån jävla huvudvärk, har inte släppt nånting knappast.. suck..

Har precis käkat lite frukost iaf.. men fick upp allt igen.. som vanligt. blir så trött på det.. men ska iaf snart gå o göra mig iordning, kände bara att jag ville uppdatera med några rader här..

Jag blir skogstokig på vissa personer, jag kan inte förstå mig på människor ibland, är jag ingen människa eftersom inte jag beter mig som så många andra? usch.. vill bara glömma, gå vidare, hitta något som stadgar mg lite i livet o som ger mig livsglädje... finns inte detta o beställa någonstans på nätet? :P

Nee nu ska jag gå o fixa til mig lite snabbt, ska se om jag hinner med o uppsdatera min sjukhus blogg nu innan jag drar till jobb, chansen finns.. men vi får se.. säger till i så fall

Ha en bra dag alla iaf, så hörs vi!
Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela