Välkommen!

Pressent..

Publicerad 2009-05-10 08:47:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

08.39

Gomorron där ute :)

Nu är Söndagen här och det är dax för dop.. Har ägnat den tid jag varit vaken (nästan) till att dona med doppressenten och slagit in den o så :)

 

Ska snart börja göra mig iordning själv.. så man blir lite fin :) Och sen måste jag packa ner allt jag måste ha med mig så jag kan byta om innan jag kör till jobbet sen, får ju köra direkt från dopet till jobbet.. så blir en fullspäckad dag idag :) Ler.. men de är skoj..

Igår hade vi skiiit (ursäkta uttrycket) trevligt hos faster o Bruno är ju helt underbar <3
Blev en helkväll, var inte hemma förens kl var nästan tolv.. lite tråkigt dock att jag mådde skit ett bra tag där.. men men, man är ju van vid att man ska bli kass när man gör något kul nu för tiden.. Jag ska helt enkelt aldrig få njuta av o ha trevligt längre..

Nee nu ska jag hoppa in i duschen.. slänger väl ut dagens sen :)

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela