Välkommen!

Saknar..

Publicerad 2009-05-17 22:58:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

22.52

Saknar Dig faktiskt...
Saknar Din famn, Dina ord, Dina armar..
Saknar till o med Dina taskiga kommentarer, Ditt ibland elaka sätt att prata/skriva..
Saknar Dina tråkiga skämt som blir roliga bara för att det är Du..
Saknar att prata med Dig varje dag..
Saknar att Du säger att jag inte får skita i allt som handlade om Oss, för de vore så dumt..
Saknar att tillbringa tid med Dig.. och utan dig fast ändå veta att Du var där..
Saknar att Du ville höra av dig jämt, att Du var tvungen läsa min blogg flera gånger om dagen för att ha "koll"
Saknar Ditt skratt och dina allvarliga stunder..
Saknar rätt sjuka saker, som ändå blir underbara..

Jao jag SAKNAR en hel del.. DIG.. ta åt dig.. Du vet såå väl vem Du är..  Men jag kommer aldrig mer få uppelva det jag upplevde för ett tag sen.. och som jag upplevt från o till under lång tid, Nu finns det inget kvar, knappt ett mess.. knappt att du frågar hur man mår.. knappt att du verkar bry dig.. även om jag tror du inners inne gör det.. men du visar inget, så jag har gett upp.. kommer aldrig få chansen att träffa dig på detta sätt igen.. TYVÄRR..

SAKNAR DIG! LYSSNA DÅ.. :P






De var allt för mig just nu.. precis kommit hem.. ska försöka få mig lite sömn..
Kram
På återseende!
//TucciT - som saknar så de gör ONT idag.. :(

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela