Välkommen!

shit..

Publicerad 2009-05-21 23:47:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

23.41

Kom precis hem från Örsjö.. varit iväg nästan hela dagen.. först varit hos Caroline sen var vi borta hos mamma sen hos Caroline igen och sen var jag själv hos mamma.. fixat lite med deras plantering (jag kollade iof mest på) haha.. sen har vi sett på tv.. varit mkt bra på tv idag faktiskt.. mitt i allt piper mobilen o jag fick svar.. blev så glad..

Efter några minuter ringer mobilen, jag blir så förvånad så jag kopplar ifrån.. plus att jag såg på bonde söker fru.. ajabaja inte störa då :P haha.. men jag ringde upp sen o det blev ett roligt samtal, inte skrattat o känt mig så glad på länge nu.. de var skönt.. samtidigt som de var ett allvarligt samtal så blev de rätt komiskt till slut :) I know why i like you so mutch!

Aja nog om det.. nu väntar snart sängen.. sen imon måste jag verkligen ta tag i min städning.. måste ner på apoteket också egentligen.. äe jag får se vad jag orkar med.. Blev inge ikea idag så kanske blir imon istället.. får se de också haha.. inget planerat ännu..

Det sprudlar i min kropp haha.. men vet att jag bara är glad för stunden.. men hoppas de håller i sig iaf tills jag somnar.. varför kan inte allt gå på räls som man vill för? Varför ska allt gå tvätrom?.. Jag vill så mycket men kan så lite.. ne nu ska jag inte bli så djup.. för just nu känns de som jag ska gråta igen.. blä. .vad är de med mig haha.. två minuter sen e jag nog glad igen :P

Föresten är min mobil helt jävla kass nu, den av upp flera gånger under samtalet o nu har jag försökt skriva ett emss sådär 50ggr men den bara startar om sig.. får damp på den.. usch..

Nehe nu ska jag gå o göra mig klar för sängen som säker blir glad av att jag kommer o lägger mig (önskar dock att de var nån annan som blev jag för att jag kommer o lägger mig.. men så e inte fallet) tyvärr..

Ha en fortsatt bra kväll/natt..

Natti Naitt..
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela