Välkommen!

Shit..

Publicerad 2009-05-07 06:05:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

06.00

... Vad trött jag är.. skulle kunna sova flera timmar till känns det som... *typiskt*.. ska iväg o jobba snart.. fast kl är bara sex så åker inte ritkigt ännu, men är så gott som färdig.. ska bara bre mig en smörgås o ta med o sen på me ytterkläderna sen e jag klar..

Har en jäääädrans huvudvärk idag.. tagit tabletter så hoppas dom börjar hjälpa snart.. vilket dom redan borde ha gjort lite.. men men.. vad gör man liksom..

Idag jobbar jag bara till halv tolv.. känns skönt o göra det idag faktiskt.. sen blir det att möta upp mamma o pappa i kalmar o så blir de nog o luncha på ikea..

Nee har väl inte så mkt o säga.. de e iaf så min dag ser ut än så länge! Hur ser er ut?

Ha en bra dag iaf... Pussendå
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela