Välkommen!

Skåne-Land...

Publicerad 2009-05-12 09:14:00 i Familjen betyder allt!

09.11

Hej hej..

Nu är man äntligen i skåne-land :) Så skönt o träffa alla igen, kom hit igår eftermiddag.. då kom även mormor, morfar o morbror Jonas o vi åt lite o hade det trevligt :)

Idag bär det av till Lund sjukhus.. spännande o kanske lite nervöst.. men de ska nog säkerligen gå bra =) Uppdaterar om det i sjukhusbloggen när jag har tid o så..

Nu ska jag snart börja göra mig lite iordning, ska väcka min kära mor också så hon kommer upp.. de är ju inte det lättaste precis :P haha..

Annars idag händer de nog inte så mycket mer, morbror kommer hit ikväll också.. det är väl allt jag vet.. kommer nog åka hem imon vid lunchtid som det ser ut nu, men beror ju lite på vad läkaren säger o så.. vi får se helt enkelt..

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela