Välkommen!

Quise..

Publicerad 2009-05-25 09:52:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

09.41

Hej hej... Sitter hos mamma o har tråkigt så har suttit o gjort massa knasiga quise på face.. Här har ni lite resultat ;) Hahaha 

Hur många år kommer du att bli?
99... man har tagit han om sin kropp duktigt !!
Haha kan jag inte få fylla iaf 100 när jag ändå är så nära? :O

Vilken hundras skulle du vara som hund?
Golden Retriver... Golden retriver är nog en av världens mest populäraste hundras. Dom är snälla, lugna (oftast) och smarta, och inte bara det är dom otroligt söta, precis som du!
Jaa visst är jag väl otroligt söt? :P

Vilken typ av kille gillar du?
Den kärleksfulla... Du gillar killen som ger dig rikligt med kärlek. Han är omtänksam, kärleksfull och ödmjuk. Han är trogen och lyssnar alltid på dig.
Detta var ett svar som stämde faktiskt.. så vart är den killen?

Vad har du för psykisk sjukdom?
"Normal"... Du har dina upp- och nedgångar men håller dig någorlunda stabil. Men kom ihåg att normal är relativt ;)
Haha trodde typ jag skulle vara helt psyko.. men ikke :P Där ser ni.. jag e relativt  normal trotts allt :P

Kan du din engelska?
VG.. Du klarar dig absolut =D Lite fin putsning här och var med annars är det ju toppen!
Fast på riktigt kan jag typ NADA engelska.. så näe skulle inte tro MVG här inte..

Är du gjord för att vara singel eller i ett förhållande?

Förhållande... Du är som gjord för att ha ett förhållande och du kan kombinera kompisarna och kärleken på ett bra sätt, även om kärleken oftast går före. Men se upp, för dina kompisar börjar snacka och dom tycker att du stöter iväg dom!
Detta stämmer, på gott och ont.. så.. vart finns killen då? Jag ska ju inte vara ensam.. ni ser själva :D :P

Vad bör ditt barn heta?
Olle... DIn son bör heta Olle
NEJ tack.. om jag får en son nångång så ska han heta..... de ni:P

Är du bra på att kyssas?
WOW! Igen!... Herrejävlar, du var tamefan riktigt bra! Folk borde dras till dig som magneter, med dom kyssarna! Strawberry flavour, me like!
Jaha? Kom o kyss mig då? :P

Detta är ditt barn! (vid 20års åldern)
Naken Empa... Om du behöll pojk fan så lär du ju få Nobelpriset..... Pojken din har provat på det mesta vid 6 års ålder
Lät lite oroväckande faktiskt.. haha

Hur blond är du?
Inte alls blond!... Du är lika torr som en jordnöt. Sorry, men det är dagens sanning.
Okey blond är jag inte.. men torr som en jordnöt? taskigt tycker jag..

Vilken Diagnos har du?
OCD, TVÅNGSSYNDROM... Tvångssyndrom är en psykiatrisk diagnos som kännetecknas av upprepade ritualer eller tankar.Obsessioner eller tvångstankar är obehagliga och ofrivilliga tankar som ger upphov till ångest. Kompulsioner eller tvångshandlingar är de tankar eller ritualer som den sjuke använder sig av för att sedan slippa denna ångest.
Inget o skämta om, men visst har jag viss symtom av de ibland..

Hur mycket kan du om fotboll?
MVG.. Du kan allt, du måste ha spelat fotboll sen du var liten? om inte , börja direkt! sök upp ett lag i närheten! DU ÄR KUNG I FOTBOLL!
Jaha.. Therese fotbollsproffset Adén.. ska nog döpa om mig.. haha.. jag? fotboll? näe skulle inte tro det, aldrig spelat ju :P men tydligen är jag KUNG i fotboll ändå :P haha

Jao som ni ser blir de ibland väldigt konstiga svar.. haha men rätt skoj o göra.. Nu ska jag upp o väcka mamma och sen ska jag in i duschen... är nervös men vetitusan varför?.. haha har väl bara en sån där nervös dag idag helt enkelt... mår illa.. måste ta en sista(?) cigg...

Puss o kram På er
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela