Välkommen!

Vill inte klaga..

Publicerad 2009-05-02 10:57:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

10.47

Hejsan Hejsan...

Idag mår jag verkligen skit igen, usch jag hatar o klaga såhär, men de börjar gå över gränsen.. sätt er själva med migrän dag ut o dag in, varje natt, varje vaken stund.. så får ni se om ni blir så possetiva o glada!!!!! Jag är förvånad över att jag egentligen inte är tråkigare o gnälligare än vad jag är ändå, men förstår att folk tycker jag klagar o har mig.. men så e de när man mår skit o har så förbannat jävla ont heela tiden!!!

Igår var vi hos Madde o grillade.. de var mycket trevligt, även om jag även då var tråkig o inte riktigt orkade att vara med när vi spelade spel o så..  hade så jävla ont vilket jag hoppas ni (ni som var där) förstår, igår tror jag även dom såg det på mig.. kunde knappt titta med öppna ögon.. allt var svartflammigt.. jätte otäckt.. men var bara att bita ihop o försöka hålla humöret uppe och försöka vara lite glad o possetiv.. Men de e ju inte jätte svårt när man är med sina vänner och när man har en söt-Jonna som håller på o springa runt och som tycker om en o gör en glad :) Det är alltid trevligt då och då får man annat o tänka på, även om värken långt ifrån försvinner.. Aja tack tjejerna o era familljer för en trevlig kväll iaf och förlåt för att jag är så tråkig ibland.. får typ jätte dåligt samvete, men vad ska jag göra?

Idag blir det en lugn dag, håller på att tvätta lite.. måste ställa mig o diska också.. får se vad jag orkar med sen.. sen blir de nog ut till Örsjö, mamma o pappa är ju i skåne så måste ut o vattna o ge katterna lite mat, får se om jag orkar annars är ju Caroline så snäll och gör det eftersom hon bor där ute :)

Nehe om man ska gå ner o titta om tvätten är klar kanske, glömde kolla på klockan när jag kom upp förrut hehe.. *smarta jag*.. Sen får jag väl ta o göra mig lite mat också.. måste skärpa mig med min mat nu alltså, nu ska jag ta tag i allt igen, på ritkigt.. inte slarva o inte äta massa godis hela tiden :P Nu ska de hårdbantas :P skratt..

Är så tröt idag, knappt sovit något alls inatt pga huvudvärken o kramper i magen.. så har fått ta tabletter hela natten för att bli av me smärtan en halvtimme o sova den strunden för att sen ligga vaken o vänta på att kunna ta nästa tablett.. ett helvete rent ut sagt, de e inte lätt att inte klaga :( Men nu är de bara 10 dagar kvar till Lund, nerräkningen har börjat :) Hur kul de nu är att räkna ner för att man ska tll sjukhus.. hmm.. bara de säger väl en hel del..

Ha en fortsatt bra dag, jag lär väl uppdatera mer senare kanske, vi får la se..

Kram kram
På återseende!
//TucciT

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela