Välkommen!

Det gör ont...

Publicerad 2009-11-13 12:42:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Min moster ringde och ville jag skulle ringa uppvaket, vilket jag gjorde.. mamma hade precis kommit in lät de som men hon ville prata med mig ändå, vilket var hemskt.. nu förstår jag hur du har de mamma när du sitter där med mej :( Och nu fick jag sjukt dåligt samvete för att jag vill att du ska vara hos mig när jag opereras.. men frågan är om de inte skulle vart lättare o vara där, nu kan jag inget göra.. iof kan jag inte det om jag varit där heller..


Operationen har tack och lov gått bra och den gick att göra med titthål, det var de ända mamma sa och att hon älskar mig och att hon är ont, sjukt ont.. de sa hon flera gånger.. Jag hoppas så innerligt att hon kommer må bra av detta.. att detta kommer hjälpa henne och inte både hjälpa och förstöra som operationen gjort för mig.. min mamma har nu nämligen gjort samma operation..


Jag ångrar nästan att jag ringde, hade vart bättre o vänta som mamma och jag hade bestämt, men jag gjorde iaf som min moster sa och nu slipper vi oroa oss för att något inte gått rätt.. så det är skönt.. samtidigt som jag ångrar att jag ringde, kunde knappt hålla mig när jag pratade med henne men direkt när de las på så brast allt.. jag gråter nog både glädjetårar och tårar av förtvivlan.. förtvivlan att jag inte är hos henne (vilket jag nog ändå inte fått) och förtvivlan över att höra sin mamma har sååå ont :'(  Men nu är det iaf gjort.. och nu vet ni alla..


Nu ska jag försöka torka mina kinder som är fyllda med tårar och föröska sminka om mig igen.. förösker få en gångs skull sminka mig idag så man kan se någerlunda pigg o glad ut.. för det är de sista jag kan påstå att jag set ut som den senaste tiden.. inte haft maskara på evigheter känns det som.. det är iaf två veckor sen.. haha.. ja som nästan inte kunna vara utan de förut.. men men är väl så det är.. men idag tänkte jag vara lite fin iaf :)


Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela