Välkommen!

En hål månad..

Publicerad 2009-11-30 13:14:00 i Vänner har en stor betydelse!

Eller iaf fyra veckor exakt.. sen jag tog mitt sista bloss.. min sista cigg.. känner mig otroligt stolt över mig själv :) Trodde faktiskt inte jag skulle fixa detta.. men senni.. här sitter jag.. utan cigg, utan ett begär, utan ett tvång att jag måste röka.. :) Weii

 


Väntar på att Caroline och barnen ska komma hit, dom är och klipper sig och de var onödigt för dom att åka hem innan vi ska iväg på barn-kalas.. så självklart får dom komma hit innan.. bara kul att nån för EN GÅNGS SKULL vill och har TID att hälsa på mig.. ska laga lite lunch tillsammans sen vid fyra ska vi vara på kalaset :)


Hockeyn igår då.. orkade ej uppdatera när jag kom hem.. hade fullt upp.. men de var himla trevligt att träffa Johan igen.. var ju väldigt länge sen, vi umgås ju aldrig längre.. men de får vi ta och ändra på nu.. Tråkig match var det med Nybro vann ju iaf.. alltid något :P hehe.. och jag behövde komma ut land folk, så TACK Johan för du drog med mej :)  Annars igår fixade jag en massa här hemma så nu är de typ färdigt :) Så skönt..


Nehe nu måste jag kila... Hoppas ni får en bra dag..

Kram kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela