Välkommen!

Ett sms..

Publicerad 2009-11-06 12:36:00 i Vänner har en stor betydelse!

Nu blev jag sådär varm i hela kroppen o glad igen.. av ett litet sms.. ett sms kan betyda väldigt mkt när man mår dåligt.. jag till o med lipa eller jao de kom iaf tårar, iof idag lipar jag för allt.. dels för att jag är så sjukt röksugen idag så jag skulle göra allt för en cigg, men jag ska INTE och dels för att jag mår så kasst psykigt.. men men.. fick iaf ett sms..


.. Av Caroline.. hon frågade hur jag mådde, jag svara att jag mår nog som jag förtjänar.. antar jag.. så fick jag ett så fint mess tillbaka..

 


"Vadå som du förtjänar då skulle du juh må jätte bra i så fall? Och var helt utan krämpor för det är vad du förtjänar" Tack vännen de värmde!

 


I övrigt så blir inget som man planerar, vart uppe sen sju idag o städat o bakat äppel och päron paj, varit iväg o handlat nybakta "bröd-bullar" o massa goda pålägg o grejjer för att GBP-tjejerna idag skulle komma.. men sen hör två av sig (av tre möjliga) att dom inte kommer.. så det bli bara Sofia och jag.. haha kul när man stått o förberett en massa o donat.. men men sånt är livet.. det är ju min vanliga otur ;)

 


Annars idag händer nog inget, ska lägga mig tidigt för att upp o jobba imon bitti..

Nee ska väl dona me de sista så jag kan göra mig själv iordning och sen bara ta de lugnt och kanske hinna se ett avsnitt av vänner innan Sofia kommer..


Är SJUKT skakig idag.. kan knappt hålla i nått.. abstinens kallas de nog ;)

 

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela