Välkommen!

Farmor..

Publicerad 2009-11-02 10:57:00 i Familjen betyder allt!

Igår började dom dela eller jao köpa farmors saker, liten del av dom iaf.. och jag har alltid tyckt om hennes ängel som hon har.. den e verkligen FARMOR för mig, så pappa fixade så jag fick den.. TACK pappa.. den ska jag ha framme VAJE jul.. varje jul ska den stå och lysa.. förmodligen i mitt vardagsrum.. Är hon inte fin? så lyser hon också..



Sen så fick han hem massa foto också, varav jag fick tre stycken.. Jag som liten, är jag inte lite söt iaf? ;) Tihi.. liten tjockis :P




Sen tog jag friheten och tog et foto på Brossan o mig, tycker det är såååå himla fint.. hoppas det inte gjorde nåt Emil? Säg till om du gärna vill ha det... Min bror var verkligen underbart söt när han var liten (det är han ju nu också, men ja ni vet vad jag menar tror jag) hihi.. Och han var lika rädd om sin syster då som nu :) Fast nu låter an andra människor röra mig ;)


Jag tog bort korten ur deras ramar, så ska köpa nya och rama in dom.. ska kolla om det på ullared när jag ska dit :)


Idag blir det massa jobb, ska jobba ÅTTA o HALV TIMME idag.. vanlig arbetsdag tänker ni, men nej inte för mig.. det är länge för mig, för länge och jag vet inte hur mitt huvud ska orka, jag som redan har såå ont, så ska man sitta o lyssna och koncentrera sig några timmar först och sen ut och jobba massa.. men men bara att bita ihop.. vi har nämligen blivit inkallade till ett obligatoriskt möte på jobbet, ska få en man som har MRSA (tror jag de heter va?) Så då måste vi få massa information osv för detta.. så det blir en lång dag idag...


Nu ska jag se klart på våra bästa år och sen blir det göra sig iornding och sen slänga i mig lite käk och sen dra vidare till jobet...

Idag efter tio ikväll så börjar mitt nya liv, inget godis, kakor, bullar och lite annat (förrutom vid speciella tillfälle eller nån gång ibland om man ska ut o fika med någon eller så).. ett sundare liv är väl aldrig fel? Gå ner lite till i vikt är heller inte fel, nu ska de kämpas :) hihi


 Ha en bra dag och kväll alla!

Kram Kram


Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela