Välkommen!

Från Nybro till Öland till Kalmar.. vilken färd..

Publicerad 2009-11-18 09:57:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

I Fredags så började min färd mot Öland.. och till Jenny.. den gick himla bra och jag hittade utan problem :)

När jag kom fram till Jenny så jobbade hon men som tur är går de o göra flera saker samtidigt så vi ställde oss och gjorde super god räksallad, sen var det lagom att äta till Idol började så då satt jag och kikade på det..

Efter idol så snackade vi o umgicks lite , käkade lite gott snacks o så.. sen var det nästan dax att lägga sig för att gå upp sju morgnoen efter..

På Lördagen ringde klockan, men Jenny stängde av den så snabbt så jag inte ens hann reagera, vaknade av att hon höll på i kylen och köket.. så det var bara att pallra sig upp :P Käkade lite frukost, gick och gjorde mig iordning och så.. sen började vi packa ut allt i bilen.. shit vad mycket packning tjejen hade (själv hade jag bara en handväska :O) men hon skulle ju upp me alla julklappar till sin systers barn.. och det var inte lite klappar vill jag lova..har nog aldrig sett så mycket julklappar tvill två barn.. :P  man borde tagit kort på det men de glömde jag ju självklart :P

När vi hade packat ut i bilen så väntade vi på att grannen skulle komma ut som skulle köra oss till bussen.. satt o väntade på bussen ett tag.. sen så kom den.. o chaffisen hade aldrig sett så mycket packning för två personer hehe.. då sa jag att de ända som var mitt var min handväska, då blev han ännu mer full i skratt.. packade in allt under bussen (ni vet dom där utrymmena dom har där)...

Satte oss för att börja vår färd mot kalmar.. då jag märker att jag glömt min plånbok någonstans.. och där har jag körkort och allting.. har ju blivit legitimationstvång på tåget så fick lite panik.. hur skulle vi nu göra??

Fortsättning följer...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela