Välkommen!

GRATTIS

Publicerad 2009-11-27 06:03:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vill börja med att säga GRATTIS till "min" underbara Erik som idag fyller år... 



Hoppas du får en bra dag, så hörs vi under dagen och kvällen... ps.. sjukt söt är du på denna bild ;)


Aha då var det snart dax att bege mig till jobbet.. sitter här och svarar på en massa obesvarade kommentarer som jag inte haft ork och tid med att svara på.. så nu när man har lite tid över så tänkte jag att jag lika väl kunde göra det.. tänkte att jag skulle köra lite senare till jobbet idag så jag slipper komma först och sitta där så länge innan vi börjar, kommit på att man sparar ju lite tid nu när man inte ska röka innan man går in o så.. inte många minuter men ändå :P

Hoppas ni andra får en bra dag.. de ska jag ha iaf hoppas jag.. Först då jobb som sagt, sen blir det att passa på och handla lite från reklambladen när man ändå är i Kalmar.. så det får bli både Netto, CityGross och maxi.. sen blir det hem och lämna allt sen vidare ut till Örsjö eftersom min älskade moster och hennes familj kommer idag :) Så lär vara där hela kvällen, se idol och mysa en massa :)

Nee nu ska jag svara på lite kommentarer till... men ha en bra dag som sagt!

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela