Välkommen!

Ibland blir man bara så glad :)

Publicerad 2009-11-09 15:01:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej.. då var man igång o skriver igen.. :P


Håller på att laga mig lite pannkakor nu, sen blir det ner i tvätten igen.. jävla mass tvätt, har nog aldrig haft såhär mkt tvätt tror jag faktiskt :O


Alltså ibland blir man bara så glad när man får höra vissa saker, igår på jobbet fick man en sån kommentar som värmde och det blev genast mkt roligare att jobba.. Grejade och donade och hjälpte denna "damen" precis som alltid när man är där på kvällarna och när hon låg i sängen och allt var klart så avslutar jag som vanligt med att "ha det nu så bra, så ses vi snart igen, natti, sov så gott".. varpå damen svara: "ja tack desamma, ja det hoppas jag verkligen att vi gör.. kan jag få boka in er?" .. förstod inte riktigt vad hon menade (hörde inte allt, eftersom man redan stod i hallen och höll på att ta på sig ytterkläderna) så frågade henne.. hon svarar. " ja kan inte ni komma varje kväll, alltid, allt har gått så himla bra ikväll, men det kan man väl inte boka va?".. svarar henne att det skulle man kunna önska, men tyvärr så går ju inte detta..  sen gick man därifrån med ett leende på läpparna och känner sig uppskattad =) Blir man inte bara så himla glad? :D


Nehe får väl fortsätta med mina små pannkakor..  Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela