Välkommen!

Jag går inte ihop med svin...

Publicerad 2009-11-24 21:05:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej..

Sonen Razmus blev precis lite arg på mig när jag muta honom från att gå o ta mat, han skrek lite på mig.. hehe.. jag går inte ihop med grisar, blev ju rädd när han skriker så på mig ;) Han är ju vegitarian och de låg äggskal på golvet.. inte bra de ju... :P men ni vet, jag e för snäll för att ha med svin och göra ;P

Idag har vi haft riktig "laga - mat - dag" här på Öland.. först gjorde vi lassagne, sen gjorde vi pizza och sen fiskgratäng :) Nu har vi eller jag precis knådat ihop en deg så vi ska baka bröd också..

En fråga till er.. tillhör Öland inte Småland? :O

Även varit ute och lekt lite bland alla höbalar idag, lekt lite bonne.. haha.. jag bonne.. de ni.. passar väl?;)

Imon ska vi ut o gå med Razmus och gå o köpa ägg kanske ;) Hos grannen.. livet på landet :P Sen så ska jag hem imon..

En måndad kvar till julen.. jag längtar.. ska snart börja med lite julbak och julstädning o så.. o då får man lyssna på julmusik :) Underbart :P När e de julkort ska skickas? Hehe hoppas man får några iår, så mycket som jag skickar så borde man väl få nått i år? :O

Fått mer kontakt med en viss lite J..... igen, mkt roligt :)

Nehe nu ska jag hjälpa till lite här..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela