Välkommen!

Jul-stök..

Publicerad 2009-11-26 20:10:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God kväll goa läsare :)

 


Tänkte jag skulle gått o lagt mig nu och sett andra avenyn och sen några vänner avsnitt så man blir trött och kan somna tidigt.. ska jobba imon.. men ikke.. kan ni gissa vad jag fick för mig istället? :P .. jo.. att jag inte var sugen på nåt av dom tre maträtter jag hade färdiglagat i kylen till i morgon.. så istället för att gå o lägga mig och koppla av så börja jag göra poatisgratäng och fläskfilé :P haha.. blev så sugen på de  :) Aldrig påstått att jag e ritkigt som alla andra..

 


Idag har de vart lite jul-stök här hemma.. eller advents-stök kanske man ska kalla de?.. har satt upp ljusstakar, lite jul-ljus och fixat me lite smått.. mys.. även skrivit en jädrans massa julkort.. och bakat pepparkakor :)

 


Har även hunnit med att handla lite grann, behövde ljus till min adventsljusstake och lite sånt.. slagit in lite klappar också och lyssnat lite på julmusik samtidigt :) Riktig mys-dag...

 


Fast saknar ju nån på msn... J.... haha.. kul o jävlas me nyfikna människor.. saknar även mina vänner, länge sen man träffa dom nu.. men på måndag träffas vi alla iaf.. för då ska vi ju fira Melle som fyllt 1år.. gud vad tiden den går :) Jag var ju inte hemma då, därför blev det inget grattis inlägg till pojken.. sorry Melwin ;P


På tal om o sakna.. så saknar jag rätt mkt o många just nu.. så kan inte skriva ner allt.. och vissa vill jag behålla för mig själv.. blandannat sms-bonnen.. :/


Nee ska fortsätta me maten..

 

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela