Välkommen!

Lunds Universitetssjukhus... Neurokirurgen! PLUS "dagens nyheter"

Publicerad 2009-11-05 15:23:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nu är sista delen uppdaterad om heldagen i Lund och resultatet av dagen.. ta gärna en kik om ni vill.. lämna kommentar är också väldigt tillåtet ;)


www.tuccitsjukhus.blogg.se



Aha då vad man hemma igen iaf från läkaren.. iof varit ett bra tag men ändå.. inte orkat uppdatera.. får väl uppdatera sjukhusbloggen om allt detta me sprutorna sen också kanske :)

Skulle vart hos tandläkaren idag, men med mina svårigheter att andas så ställdes detta in.. så idag blir de mest bara att dona här hemma.. ska ju ha besök imon.. men får se hur mkt jag orkar idag.. får ta resten imon..

Igår var jag ju iväg med Jenny hela dagen typ i Kalmar.. det var mkt trevligt.. även om jag var lite halvdöd sådär så kunde jag bita ihop :) Värre blev det på kvällen då vi skulle fira Madde, men det gick bra och det var så trevligt så.. hihi.. nu får vi se när vi ska fira lilla mig också..

Nehe.. ska ta o ta de lite lugnt nu ett tag innan man ska ta tag i hemmet igen.. man orkar inte göra så mkt när man har denna andningen o trycket över bröstet så man får ta det i omgångar, sen blir de hem till mamma och pappa en runda.. hörde ryckten om att faster Kerstin o Tommy skulle dit.. så då åker jag me dit.. tihi.. kan ju vara trevligt..

I övrigt måste jag SKRYTA lite.. eller är de till att skryta? Jag är iaf stolt över mig själv.. jag har nu vart HELT rökfri i TVÅ dygn.. och under ca TRE veckors tid har jag rökt i snitt ½-2 cigg om dagen.. känner mig jätte duktig och det känns som detta ska funka, även om jag är helt skakig av abstinens (hur stavas de?) och humöret är ju därefter också.. men de ska gå.. vi får väl se hur länge jag klarar.. men jag satsar ju verkligen på att inte ramla dit igen..



Nehe nu var det slut på nyheter ;) Ha en fortsatt bra kväll.. Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela