Välkommen!

Massa disk..

Publicerad 2009-11-12 21:10:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Det är precis vad jag hade, en massa disk.. men nu är iaf de mesta av det diskat =) Skönt.. vill ju ha allt klart och fint när jag åker imon.. ska bli underbart roligt, alltid spännande o träffa nya :P Förutom att jag e sjukt blyg, men det ska vi nog kunna fixa ;) hihi..


Tänker på mamma, hoppas allt går bra imon.. älskar dej!

Jobbat idag, vilket resulterat i att jag har väldigt ont i min rygg.. aj aj, den brukar jag typ aldrig få ont i.. men men.. min fot däremot har börjat krångla som f*n igen.. haft ont nu flera dagar, stundtals kan jag knappt gå.. j*vla fot f*n .. oj vad jag svär.. ajjabajja Tess..


Vad ska alla ni andra hitta på i helgen då? :)

Vart rökfri i 10 dagar nu.. :D Är jag inte duktig? ;) hihi.. men e rätt svårt o sluta när man mår såhär dåligt, orkar ju fan inte ens sminka mig längre? jag har iaf kunnat låta bli att klippa mig lr färga håret, nu skiter jag istället i utseendet typ.. fan me.. aja skit samma..

Nu ska jag se lite tv.. ha en bra kväll alla..

Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela