Välkommen!

Önskelista..

Publicerad 2009-11-22 09:43:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Nu börjar det närma sig jul och dom som känner mig vet hur mycket julen betyder för mig :) Jag blir som en 5åring på julafton, så även med alla klappar så blir jag 5åring.. därför måste man även ha en önskelista och det har jag försökt komma på saker till ett tag nu, man kommer på lite efter hand.. så kommer jag på nåt nytt så kommer jag att skriva till det i ett nytt inlägg, så håll er uppdaterade ;)


Dvd:

Vänner alla säsonger utom 1,2,3,4

Män som hatar kvinnor

Flickan som lekte med elden


Dator


Wii spel:

Wii NEW Super Mario Bros

We Sing

Wii Fit Plus


Smink:

Brunkräm (Loreal, 120 Vanille)

Macara (Isadora, som bara gör fransarna tjockare INTE längre)

Rouge (Isadora, Mocha Blusch)


Dvd/Cd-ställ (Benny, vitt)


Pressentkort på kläder/underkläder


Tommy Girl, Tommy Hilfiger parfym




Vad önskar ni er i juklapp? Särskilt Emil och David, Mamma och Pappa Vad Önskar ni er? Jag har redan handlat lite men vad önskar sig folk egentligen? det kan vara rätt svårt ibland.. men jag brukar få ihop de rätt bra ändå tror jag..

Bara att slå in alla klappar är ju så underbart roligt och mysigt.. jag älskar det.. jag längtar så mkt till julen nu.. att få julpynta, lyssna på härlig julmusik, julstök och bak.. jao allt.. :) All kärlek inom familjen, underbart :)

Iår blir julen hos mig.. igen.. men först ska jag jobba på förmiddagen.. :)

Puss o Kram Tess

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela