Välkommen!

Så less.. (gnällblogg så läs fan inte om du inte vill läsa gnäll)

Publicerad 2009-11-28 20:59:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Egentligen vet jag inte ritkigt varför jag är så less.. men less de jävla är jag.. på allt typ.. orkar inte med nånting, orkade inte ens vara kvar hos mamma och pappa nu ikväll.. där även moster med familj är.. kände bara att jag inte orkar ha de där falska leendet och humöret uppe..

Bara på tal om dessa jävla karar.. dom kan vi ju gräva ner nånstans där ingen hittar dom.. för dom är så jävla bra på att snacka men sen händer inget.. kolla bara i måndags.. på dejten.. fan så lyckat.. till en början iaf.. sen banga han ur.. som alla andra karar.. "tänker på mitt ex" haha.. dessa ex kan ju dra nånstans.. och kararna också för den delen.. inget att ha.. 

Han var ingen förlust för mig, verkligen inte.. men för honom var det nog en rätt så stor förlust.. de där kanske lät konstigt för er, men hade ni vetat hur han o jag snackat o betett oss innan denna dejt så hade ni också förstått att det är han som förlorat här och inte jag.. men iaf.. mkt snack, liten verkstad.. som alltid..

Med risk för att låta som att jag ska dejta allt och alla nu och som att jag letar.. det kan jag ju börja med att säga att jag INTE gör.. är nog de sista jag gör just nu, ändå ploppar dom upp från ingenstans.. han jag var på dejt med bara dök upp liksom..

Och nu en jag skulle träffa på tisdag är en som jag länge haft kontakt med och han kom också från ingenstans just nu och ville ses (nybliven singel) o jag tänkte att.. attans jag kan inte banga på honom en gång till.. ge de en chans för fan.. (jag ångrade mig så djup sist att jag inte tog nån av alla chanser jag fick) så jag bestämmde mig för att ses.. hur gick de då? haha

Flopp igen.. "vi kan ses bara som det är eller se de som en dejt" och fine sa jag.. då gör vi det.. pratar fram o tillbaka.. om hans ex blabla.. vi har lite att reda ut, inget att bry sig om.. (redan här klingar en melodi i mitt huvud som säger "han går tillbaka till henne")..

Idag bestämmer vi tid, dag, plats.. jag går o fixar så jag kan ha nåt snyggt på mig (kan ju inte se ut som ett spöke även om detta var mest en rolig sak liksom) sen messar vi lite.. sen nu ikväll kommer ett mess: "bara så du vet är vi tillsammans igen... blabla men vi kan ses ändå.. blablabla"  ...   hahahaha nästan så man börjar skratta.. att jag aldrig lär mig.. karar är inget att ha.. även om dom föreslår själva att kalla det dejt eller nåt..

Aaa där fick ni lite klagomål på karar iaf.. men inte dom bara som gör att jag är less, jag är less på typ allt.. grymt uttråkad, har inget liv, sitter bara o glor o gör inget vettigt och har hamnat i de träsket igen då jag börjar gråta typ varje gång jag säter mig i min ensamhet i bilen.. måste ta mig ur detta träsket snabbt som satan nu..

Men måndag har man iaf o se fram emot.. barnkalas är jag bjuden på.. ritkigt skoj :) Ler.. festa måste jag göra snart med.. men inte på barnkalas.. ne sån är jag inte ;) haha.. men måste ut.. ut på krogen.. ut och festa loss, ska fan inte sitta hemma o ruttna mer.. nån som vill hänga med?!

Nu ska jag ha så roligt man kan ha en lördagkväll, nämligen städa och julfixa i sovrummet.. kul kul..

Hoppas ni andra har en bra kväll!

Kram kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela