Välkommen!

Två sprutor.. nu är de tre veckor till nästa..

Publicerad 2009-11-03 11:20:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej..


Då har man vart iväg och tagit två sprutor, vanliga influensasprutan och sen den för svin-influensan.. gick bra, visst det kändes ju men gick bra ändå :) Nu är de bara att hoppas på att man inte blir dålig av dom.. varit lite yr o så redan, men men vi får väl se.. hoppas inte jag märker av det något :)


Gick väl OK igår på jobbet, hade svin ont och var sjukt trött.. men det gick de också.. rätt intressant möte med många intryck och funderingar.. men kändes dock lite onödigt för mig, eftersom jag är i riskson lr vad man ska säga och får inte gå dit.. så sa till om det idag när jag var hos läkaren så sköterskan skulle  säga till min läkare att skriva ett intyg som jag kan visa upp om nån skulle ifrågasätta varför jag inte går till MRSA-vårdtagaren..


Idag så kommer Elin och lilla lowa hit och fikar lite.. sen ska vi åka hem till hennes pappa och vara där ikväll, bara umgås, se lite tv, snacka skit och göra nån mat.. så det är väl vad som händer idag.. :)

Imon blir det Kalmar.. ska vara där kl 10 och träffa Jenny :) Ska bli jätte trevligt.. bowla o käka lunch.. sen ska jag fixa lite pressenter också sen kvällen blir de nog (tror jag) att fira Madde lite..


Nehe nu ska jag se slutet på våra bästa år.. Kram kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela