Välkommen!

Caroline..

Publicerad 2009-09-29 11:24:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Tjosan... japp snart ska jag ta o köra till Caroline, ska bli mkt trevligt.. var så länge sen jag träffade henne och barnen nu :) Sen blir det en runda till mamma.. sen ikväll får jag se vad som händer? Nåt förslag nån? hehe ska iaf träna.. de är en sak som e säker iaf.. o se idol.. men sen då?

Har fortfarande ont i käften, var ju hos tandläkaren igår.. INGEN rolig historia må jag säga.. usch o fy för tandläkaren.. gör de ju inte bättre av att man har världens skräck.. men nästa gång ska det nog gå bättre och förhoppningsvis kommer jag känns mig lugnare.. om nu det hjälper som dom säger.. vi får se..  ska uppdatera sjukhusbloggen om detta senare..

Nehe nu ska jag ta på mig och ta bilen o köra bort till Lisa en snabbis och sen vidare ut till Caroline.. Ha en bra dag där ute så hörs vi :D

Pussendå

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela