Välkommen!

Födelsedags-festen =)

Publicerad 2009-09-22 18:23:00 i Partybilderna du inte vill missa!

Tack ytterliggare en gång till alla som var o firade mig och tack för mina pressenter :)

Nu kommer de en massa kort här.. så bara titta och njut.. för det gör jag ;)
        
    

Hehe ser ut som grabbarna har en djup/het disskution? :D


Spottyfi det är grejjer de ;)



Skulle Andreas slå ner nån eller? :O hehe



Haha muppen själv.. så läcker man är :P


Hmm okeey...e han arg o blänger på mig på korten eller vad gör han egetnligen :O
Man kan då undra ;)
 

Lite Kram-Kalas måste man självklart också ha :)
   
 

Hehe vadå typ alla tar kort på alla.. ler


Ute på ballkongen där trivs man bra.. ler.. tur att man har rellativt rymlig ballkong iaf :)
 
  
 


Sen var det lite Guitar Hero spelande också... alltid trevligt för dom som vill de :)
 



Akta er för mig, jag snor kusiners pojkvänner och pussar lite på dom.. hehe.. men han verkar inte så ledsen för det som tur är... skrattar


Haha och såhär kan det då se ut om en relativt dragen Tess ska ta ego kort på tre personer och få med alla i bild.. alltså ingen bra kombination.. men till slut så lyckades jag iaf :)
  


Det var allt jag hade att erbjuda från denna underbara kväll.. Blev en massa bilder att lägga upp, ändå har jag låångt ifrån lagt upp alla.. men fler får ni inte se :P Tihi..

Ha en fortsatt bra kväll..
Krams Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela