Välkommen!

Ingen klippning..

Publicerad 2009-09-15 13:12:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Tyvärr så blev det ingen klippning idag då min frissör var hemma och var sjuk.. så förmodligen hinner jag inte klippa mig innan helgen nu ändå.. daah.. jag som vill vara fin på begravningen/utgången på lördag/släktkalaset på söndag.. men men.. få väl gå dit på torsdag efter jobbet och se om hon är frisk, annars får jag väl så snällt vänta..

 


Varit ute hos mamma och hämtat mat till Tessie nu iaf, stackarn har fått leva på mjukmat någon dag nu hehe.. så hon blev mycket glad när jag nu kom hem med torrfoder till henne :) Även varit o handlat lite inför helgen (de som går o handa redan nu vill säga).. Nu blir det att dona här hemma eftersom jag inte orkade med nåt alls igår.. ska tvätta sen vid tre också :) Så ser min dag ut.. hur ser er dag ut? :)

 


Pusssendå

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela