Välkommen!

Lördag= Födelsedagsparty för mig :D

Publicerad 2009-09-22 10:01:00 i Vänner har en stor betydelse!

God Förmidda mina läsare..

 


Tänkte passa på att uppdatera om Lördagen, då jag hade party och firade mig.. helt underbart var det :) Mycket mer lyckat än jag hade trott och alla verkar super nöjda :)

 


Kan börja med alla som var här för att fira mig..





Jag var ju sälvklart med, är ju trotts allt jag som fyllr år och har partyt :)


Nick var här.. så söt kille så de finns inte.. tack för du kom och tack för pressenten ;)


Kusinen Sara var här och förgyllde min dag :) Tack för all hjälp.. och för pressenten jag fick av dig, Andreas, Andreas och Jens :) Tack till er alla..


Saras pojkvän Andreas var självfallet också med :)


Kusinen Andreas var också med, han är såå jävla fin nu när han äntligen klippt av sig sitt långa eländiga hår ;)


Didde kom också på festen :) Himla trevligt med folk man inte festat med förrut :)  Tack för du kom..


Glada Malin var här också SÅKLART.. tack för en underbar kväll vännen, de får bli snart igen.. detta var de bästa på länge ;)


Jocke också såklart :)


Jockes kusin kom en lite runda han också.. (faan minns inte ens vad han heter?) hehe


Emma och Johan var också här, tack för fins pressenten jag fick av er och jocke B :) Tack Tack för ni kom.. Vi ses alledes för sällan nu för tiden..


Ebba var här också :) Mycket trevlig tjej som jag aldrig träffat förrut.. bara sett på massa bilder :P .. tack för du kom.. de var himla trevligt :)


Gizmo var här han också, heller ingen jag festat med förrut men de var trevligt :)


Kusinen Jens var här han också såklart.. tack för du kom kusin.. mycket kul, måste göras om :)


Jocke B var här han också en runda :)


Och sist men inte minst så var Lisa här också, tack för pressenten och välkommen åter ;) hehe

 

16 pers blev vi alltså sammanlagt.. helt okey lagom liksom :) Tack alla för en super trevlig kväll, fler bilder från festen kommer lite senare eller så, tog en jävla tid att bara få till detta så ni får nöja er med vilka som var här sålänge ;)

 




Puss o Kram






Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela