Välkommen!

Mr X och Mr X2

Publicerad 2009-09-03 15:33:00 i Tankar och funderingar!

Nu är det såhär.. jag har haft en del tid under dagen o fundera.. o funderat o bollat me diverse olika tankar o funderingar har jag också gjort.. detta e grymt jobbig o tidskrävande så ge er inte på detta om ni inte vet va ni ger er in på.. ler

Nu till allvaret i det hela..



Det finns en mening me allt som sker...nu låter jag som en gammal vis tant eller liknande.. men den insikten har nu slagit ner som en blixt från klar himmel till mitt lilla huvud..



Det jag menar är..

NU förstår jag varför denna MR X gjorde som han gjorde.. jo just för att jag skulle få insikten att Mr x2 e mkt bättre...att jag inte förstod detta innan... *glad*

Ibland måste jag nog va lite trög...måste ramla ner en liten polett först för att jag ska förstå ett o annat....


Det var de jag ville säga.. så mina nära och kära.. oroa er inte för mycket, det finns en mening med allt och jag tror jag vet precis vad meningen med detta var.. jag var tvungen att genomföra detta för att förstå..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela