Välkommen!

Ny dag..

Publicerad 2009-09-24 10:45:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ny dag.. första dagen som 24åring.. känns ju vääldigt annorlunda.. INTE.. haha.. känner mig inte precis äldre faktiskt.. :P


 


Sitter o ska se våra bästa år nu.. sen ska jag göra mig iordning för att köra och fixa en dop-pressent till lilla Lowa.. tror jag bestämt mig för vad jag ska köpa nu :) Sen så blir det att åka ut till mamma en runda, sen ska hon med hit (jag har hennes bil nämligen).. Ikväll blir de lugnt, är så trött idag och ont i huvuvdet som fanken, legat vaken inprencip hela natten för att jag haft sån hemsk värk..

 




Väntar spännt på att posten ska komma.. gjorde jag igår också, men inget kul kom det då.. inte ens ETT ända födelsedagskort.. *besviken* hihi.. bara ett låååångt, jag menar verkligen lååångt (1½ a4sidor) brev från min nevrolog i Kalmar.. ska uppdatera om detta när jag orkar och har tid..

 




Igår var det nästan som vilken dag som helst, mycket prat om farmor, lite prat om oss själva.. det blir så nu och lär bli ett bra tag framöver.. Men mamma kom iaf hit och sedan kom pappa efter jobbet.. mamma lagade god mat till oss och även faster Kerstin kom hit, hon vile inte ha mat men hon fikade med oss iaf.. och så visade jag henne mitt wii fit... hon blev väldigt sugen på att skaffa det :) Sen såg mamma och jag Idol och efterlyst och pappa somnade som en stock på soffan.. han är helt jävla slut den stackarn, detta tar knäcken på honom.. jag är orolig.. men vad gör man?

 




Lite bilder från igår.. blev nästan inga tagna.. men ändå.. lite iaf :)



Födelsedagsbarnet ;)



Mamma lagade goda stuvade markaroner och stekt falukorv till henne, pappa och mig =) Mumms.. Tack snälla mamma..


Födelsedagsbarnet med sin stoooora portion mat ;)


Faster ville inte ha någon mat, hon ville bara ha fika sen ;) Tihi..


Min pappa är Stark Stolt och Trygg :) Han kom direkt efter jobbet.. hehe snygg frill han har va? ;)
 

Ego ;)


Det var min födelsedag det :)

Nu ska jag koncentrera mig lite i tvn o vänta på att posten ska dimpa ner på golvet genom brevinkasstet :)

Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela