Välkommen!

Orkade inte..

Publicerad 2009-09-08 08:10:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God morgon :)


Uppe med tupen idag igen, vaknade typ halv sju av sms.. men vad gör det? När det kommer från nån rolig person och inte är något tråkigt så blir man ju glad i vilket fall som helst :P

 


Orkade inte uppdater något igår, fy mig.. men ibland så är det så.. var mesta dels av dagen ute hos mamma och pappa.. spelade skip-bo med mamma som vanligt och sen käkade vi när pappa kom hem och sen kom faster Kerstin förbi så blev en del snack och så.. annars så hände det inte mycket mer..

 


Idag är det läkemedelskörkort som gäller (inom jobbet) har hört att det ska vara väldigt drygt och inte så intressant men men.. efter det så blir det stan för mig, käka lite och gå o strösa runt för att lite senare köra till Peter.. gud vad kul de ska bli, inte träffats på flera år.. så det ska bli spännande och trevligt, blir väl o fika lite kanske och så.. sen blir de nog skräckfilm frammåt kvällen lät det som =)


Just nu står jag o steker pannkakor, åtta på morgonen.. Normalt? haha näe precis.. men vem har sagt att man ska vara normal då? :P ler..



Nu har jag erkänt för mig själv och honom, vi kom in på det så varför då ljuga? Tänker inte ljuga för att saker verken ska gå bättre eller sämre.. Tänker ändå inte stressa mig in i nåt överhuvetaget.. verken när det gäller det ena eller det andra.. det blir så fel då.. men jag är förvånad över mig själv i detta läget, varför tänker jag inte ritkigt gå in på...

Ska snart göra ett inlägg om kolmården.. men så länge får ni nöja er med detta ;)

Puss o Kram SkumBanan

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela