Välkommen!

Party...

Publicerad 2009-09-20 19:44:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Måste bara berätta att jag igår hade världen underbaraste fest tror jag, alla verkar super nöjda och de var verklligen en lyckad fest.. sen att det blev ännu mer lyckat senare var ju bara ett stort plus :P Nu kan ni dock fundera över vad jag menar.. men det seddu får ni allt fundera på :P

Tack alla som var hos mig och firade min födelsedag i förskott med mig :)

Idag har jag haft släktkalas..

Skriver mer nån annan dag om hela helgen, den har varit fullspäckad med både tråkiga och roliga saker..

Nu e jag hos mamma och pappa och brossan.. ska snart käka och se ensam mamma söker..

Ha en Bra Kväll! Det ska jag ha med bara mys och lugnt, sen blir de hem och sova.. är heeelt slut efter denna natten ;)

Pussendå

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela