Välkommen!

Rätt så skönt..

Publicerad 2009-09-04 05:43:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ibland kan det vara rätt så skönt att vara klar tidigt, så man slipper stressa innan jobbet.. jag sitter nu.. nästan.. redo för att köra till jobbet, bara vänta på att håret ska torka lite till så jag kan fixa till det.. smink o så orkar jag inte fixa med idag, då jag redan fällt massa tårar (vaknade gråtandes) så man är så känslig nu så lika bra att gå och vara naturlig :) Ler..

 



Svarat på alla kommentarer har jag gjort nu också.. har ju vart lite dålig på de sista tiden, men nu är det svarat på allt.. Tack till alla som beklagat min farmors bortgång och ni som stöttat mig.. Trodde folk skulle vända sig emot MIG igår av mina ledsna inlägg om Mr X och det om handlade om det.. eftersom jag tidigare fått mycket kritik när jag skrivit nåt om killar.. men inte denna gången inte.. tackar för det också..



Nehe nu ska jag kolla runt lite snabbt för att sen fixa till frillen och dra iväg till jobb.. hoppas bara min huvudvärk släpper snart...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela