Välkommen!

Sånt är livet, sånt är livet..

Publicerad 2009-09-03 18:57:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

.. så mycket falskhet vore här..  (Bara fick den låtern på hjärnan) Ler..


Vill bara säga så ingen missuppfattar, jag har skrivit de till alla som kommenterat.. Jag ångrar inget från igår, jag hade en trevlig kväll.. "Mr X" var jätte trevlig och snäll, det är sånt här som händer helt enkelt och allt har sin mening.. så nu har jag det sagt, färdig snackat om detta nu..


Är hos mamma och pappa.. ätit middag här och pratat lite.. är ju mycket prat om farmor och så, jobbigt men känns bra att prata om det ju.. Om en stund kommer Greta och Magnus.. får väl se om Jens är med eller inte.. sen så ska jag hem.. fixa iordning inför morgondagen då man ska börja jobba.. sen blir det att lägga sig.. tidigt tidigt..


Ha en fortsatt bra kväll så får vi väl se om jag uppdaterar nåt mer sen.. längtar tills imon på ett sätt iaf ;)

Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela