Välkommen!

Ska man eller ska man inte?

Publicerad 2009-09-01 07:01:00 i Familjen betyder allt!

Ligger här i sängen o inte kunnat sova knappt.. nu äntligen hade jag somnat till lite så ringer telefonen, farmor tänkte jag direkt.. det har hänt nåt. Rusade upp från sängen (höll på o halka på en tröja o slå ihjäl mig).. svarade.. de var mamma som ringde.. mycket riktigt hade dom ringt nu.. läget var rätt så oförändrat men farmor har ni inte vart kontaktbar på hela natten så dom ville vi skulle koma dit.. nu är frågan.. ska jag åka dit NU eller ska jag avvakta nån timme? Det är så svårt.. veta vad man klarar.. jao ska fundera ett tag till så får jag se sen :(

 


Ska iaf ringa tandläkaren vid kvart över sju.. vet ju inte alls hur dagen kommer att se ut så då är det bättre att avbeställa min tid.. de borde dom väl inte kunna säga nåt om?

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela