Välkommen!

Snart så..

Publicerad 2009-09-05 11:57:00 i Familjen betyder allt!

Ja snart bär det av till Kolmården :) Ska bli ruskigt kul.. är hos mamma och pappa nu så så fort dom börjar bli klara så sticker vi.. När vi kommer fram så ska vi möte upp David och Emil.. och så kommer Davids syster med familj.. Vi har hyrt en stuga som vi ska bo i tills i morgon.. så imorgon blir det att gå in i djurparken, sen efter stägning i morgon ska Pappa och Lasse (har jag för mig han heter) in till varjarna och så får vi andra så snällt hitta på något annat att göra under tiden.. underbart ska de bli.. hoppas på en mycket rolig kväll och morgondag med mycket skratt och när jag kommer hem lär ni ju få en del bilder ;)

Nu ska jag fortsätta snacka med ett söto och ta ett bloss.. sen hoppas jag dom börjar bli klara här..

Kolmården håll i er.. för här kommer vi :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela