Välkommen!

Trött och besvärad..

Publicerad 2009-09-12 05:35:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God morgon... Då var man vaken igen.. precis "bakat" ullar i ugnen så ska snart käka lite grann.. sen göra sig iordning för att sticka till jobbet, är typ redan klar´.. har inte så mkt kvar.. men ändå.. som sagt skönt att inte behöva stressa på morronen :)

 



Hehe sällskap på msn fick man såhär på morgonkvisten också, inte illa inte ;)

 

 

Nee vet inte ritkigt vad jag ska skriva, besvärad av min andning har jag varit nu några mornar i rad och förkyld, brukar dock bli bättre under dagen... får hoppas på att det blir de idag också...

 



Vad händer efter jobb då? Hmm inte mycket antagligen, måste försöka orka bli klar här hemma... får se hur jag mår när jag jobbat..

 



Nee  ska gå o fixa håret sen bre macka att ha med till jobb... och att käka till frukost nu snart :)




Jag önskar mig något.. vet ni vad? ;)



Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela