Välkommen!

Trött..

Publicerad 2009-09-17 05:41:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Trött trött trött och ont.. det är så jag känner mig idag.. jobbigt läge då man ska iväg o jobba..
 

Efter jobb så är det fullt upp men de får gå de också.. ska fixa klart de sista här hemma.. fast hann faktiskt med nästan allt igår, är bara lite disk kvar efter jag åt igår typ.. och damma köket, annars så hann jag med allt annat faktiskt :) Ler..


Sen så ska jag till stan och möta upp mamma.. gå och köpa alla blommor till kastbuketterna som jag ska göra till hela släkten.. sådär 19 st eller nåt.. sen ska jag se om min frisör blivit frisk.. sen handla.. sen hem och fika med mamma och pappa.. pappa ska hjälpa mig med lite saker här hemma.. sen ikväll får jag se... msn dejt igen kanske ;) Haha vem vet..

 


Nee nu mår jag illa :( Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela