Välkommen!

Vilken skillnad..

Publicerad 2009-09-10 05:41:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vilken skillnad det gör på morronen om man inte behöver tvätta och fixa med håret =) Ler.. klockan är halv sex och jag har bara kvar att käka frukost och borsta tändera :) Skönt..


Klar på 20 minuter idag.. på lördag tar jag nog "sovmorgon" till halv sex.. svårt de där för man vet ju aldrig hurdant håret är förens man vaknar :P hehe.. iof brukar jag inte lägga ner dundermycket tid på frillen när jag ska jobba men ändå..


Idag ska jag försöka orka städa.. men som det känns nu så blir det inget med det efter jobbet, men får se hur jag mår..  såååå trött på mitt förbannade huvud nu.. när ska jag få bli smärtfri? Denna vecka har varit hemsk.. och läkaren ringer aldrig tillbaka.. usch.. (läs sjukhusblogg)..så blir de inte städning idag så får jag se vad som händer, imon blir det iaf, för då ska jag tvätta hela förmiddagen så då brukar jag städa lite mellan tvättarna.. aja vi får la se..


I övrigt så är livet helt upp och ner tycker jag.. förvirrad, trött är nog dom ord som beskriver mig bäst just nu..


Nee nu ska ni inte behöva läsa mitt babbel :P Ha en bra dag alla där ute.. Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela