Välkommen!

Wii sport resort =)

Publicerad 2009-09-25 10:05:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jao de fick jag av mamma och pappa i födelsedagspressent plus en extra kontroll av brossan och David :) Tack snälla ni.. gud vad jag ska spela ;) Glömmde de dock hos föräldrarna, så ska köra ut och hämta det senare idag.. men just nu så tvättar jag en massa.. ska väl börja träna lite mellan tvättarna snart också.. så man får lite gjort..

 


Har en jävla skallavärk idag så orkar inte städa som jag egentligen skulle gjort, vet inte hur jag ska orka träna heller, men om jag tar dom lugna övningarna så ska det nog gå kanske.. men men.. kanske blir senare att man orkar göra mer? Är ju iaf bättre nu än tidigare idag på morronen...

 


Har nog inte mkt mer att säga.. än att..


Riktiga vänner dom finns kvar, dom kommer inte och går som om att man vore ett dåligt par.. Vänner dom stöttar och förstår, vänner dom kan inte bara lämna och gå..
Vänner hör av sig när du fyller år, dom skiter inte bara i det eller så..

 


Jao de var väl de jag hade att säga.. Ha en bra dag..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela