Välkommen!

Bild-bomb... April

Publicerad 2010-04-06 08:23:00 i Familjen betyder allt!

Långfredagen:

Vaknade upp me min älskling på morronen.. det var en tung morgon eftersom han skulle resa iväg.. så var att mysa i sängen för att sen ta oss upp o packa ner hans saker, sen begav vi oss till hans mamma och hjälpte henne med det sista inför resan och sen körde vi och lämnade av mig i nybro och sa hej då.. sen begav dom sig :(

På kvällen blev det mys med familjen... här kommer lite bilder..


Vi fikade gott med färsk annanas, färska jordgubbar och glass.. mumms så gott ;)
 

Min älskade mormor o morfar i soffan :) Älskar er!


Världens bästa bror och David.. Har varit sååå skönt att ha dom hemma i helgen :D



Jag låg på soffkanten o var allmänt hängig o trött..


Man kan få plats många i mamma o pappas soffa.. man kan ligga lite hur man vill :P hehe.. min stil var ju snyggast, låg på armstödet/ryggstödet hela kvällen o kollade på talang o fikade ;P


Michaela var självklart också med :)


Sen var de dax för mig att lägga mig tidigt, var ju så trött.. och det är här jag sovit över helgen eftersom mormor o morfar har lånat min lägenhet, men nu har dom åkt hem så nu är jag hemma igen.. i ensamheten..


Sen säger jag god natt för den dagen :)




Påskafton:

Mysdag med familjen.. började med att gå på modehuset.. fick en skjorta, ett par jeansleggings, en längre topp av mamma.. sen köpte jag en mascara och en tunika typ.. efter det så blev det middag på ikea och kika där lite, där fick jag en blomma med kruka av mormor o morfar för att dom fått bo hos mig :)


Snygga jag i mina kläder jag fick av mamma ;P



Sötaste paret.. förrutom mig o Andreas då förståss ;)


Michaela står o pratar med sin mamma (min moster) via datorn.. hehe tror hon hörde dåligt vad hon sa eller nåt :P Tihi..


Kusinerna :D


Stål-mormor <3


Mammas fina påsk-bord :)


En glad påsk-Tess :P


<3 <3 <3


Dax för gott påskbord.. mumma..
 


En Therese som saknar sin pojk!!!


Det var allt vad bilder jag hade att erbjuda :)

Hur har DIN påsk-helg varit??

Kram kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela