Välkommen!

1 April, David 30 år..

Publicerad 2010-04-05 11:31:00 i Familjen betyder allt!

Lite bilder nu då som jag lovat :)

1 April..

Min söt innan vi begav oss från Kalmar till Örsjö där vi skulle tillbringa kvällen..


Min älskade mormor på bösök :)
 
 
Kusin Michaela är också på besök hos oss.. Mys


Min älskling! Älskar detta kortet, så fin så ;)



Jag o Andreas myser i soffan hos föräldrarna :)

   
 

Egot :P

 

Nåt roligt på tv ??



Jätte fint kort på kusinen Michaela :D Me like!!!


Sen så skulle Davis o Brossan komma så Andreas och jag hade gjort smörgåstårta till David som han älskar.. GRATTIS i efterskott David ;)


   


Mmmm den smakade riktigt gott :D


Sen var det paket öppning :)
    


Tack alla för en super trevlig kväll :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela