Välkommen!

Bild-bomb... Mars

Publicerad 2010-04-04 10:16:00 i Vänner har en stor betydelse!

Malin och Melwin var på besök den 23de Mars, Andreas och jag bjöd på god middag som Andreas lagade.. mumms, mycket trevlig kväll tycker jag :)

Min Älskling!


Sötaste Melwin leker i min hall...
 



My Love lagar goood mat..


Resultatet.. "Planka på plåt i ugn" Super gott var det iaf :D


Gott med mat.. uppskattat :)
 

Melwin tyckte om maten han också, fast sparris var inte så poppulärt ;P Men att kladda är skoj..
 

Kladdar man så får man vara en glad nakenfis sen :)


BUS!


Tack för en trevlig kväll!


27 Mars.. Myskväll med Andreas, massa gott och en hel trevlig kväll blev det.. tack för de älskling!


  

Sen var det dax för Lucas 2-års kalas den 31a.. Tack för ett mysigt o trevligt kalas :) o GRATTIS i efterskott Lucas.. Här kommer lite bilder som ni kan avnjuta :P

 
    

Det var vad jag hade o bjuda på just nu.. nu ska jag koncentrera mig i mitt yatzy-spelande me David :D

idag blir det costa outlet troligen... uppdaterar mer senare..

KramKram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela