Välkommen!

Dagen..

Publicerad 2010-04-10 10:16:00 i Kärlek är vackert!

Hej hej..

Äntligen är dagen här :D idag kommer ju älskling hem, helt jävla underbart... tihi.. har städat o donat här hela morgonen och gjort tacopaj som jag ska bjuda Andreas på när han kommer hem.. så ska hem till honom sen o förbereda för en "romantisk middag" weeii.. sen frammåt kvällen så blir de mouseerat vin, jordgubbar o melon o lite sånt smått o gott.. gud vad jag saknat denna pojk.. underbart att ha honom hemma igen :D

Igår så var vi ju hos Yvonne o hälsade på.. jag, mamma o pappa.. mkt trevligt men tyvärr blev hon rätt dålig när vi åkte hem, så ska snart ringa henne o höra hur det är idag tänkte jag...

Lär inte bli mycket mer uppdatering idag.. men hoppas ni alla får en lika bra dag som jag ska ha.. för idag är jag lycklig, det var till o med kul att dammsuga :D hehe

Nu ringer Andreas, så nu e dom i Sverige.. weeiii

Kraaaam från en lycklig tess

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela