Välkommen!

Fredag..

Publicerad 2010-04-09 08:59:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Morrn Morrn.. fast de känns mer som det är mitt på dagen.. har varit uppe sen typ sex :P

Aha då var det fredag.. denna veckan har bara sprungit iväg.. *skönt som tusan* hmm Fredag som innebär att idag måste jag städa klart här hemma, sen blir det en runda till Kalmar med mamma, ska hämta pappa på jobbet och sen en runda till Ikea o käka.. för sen bär det av till Kosta.. hälsa på Yvonne.. trevligt, vi ska henne med lite saker o så :) sen ikväll vet jag inte vad som händer.. nån som vill hitta på nåt kanske? :)


I morgon är det lördag.. äntligen.. weeiii så härligt det ska bli o få se min älskling igen, krama o pussa honom.. bara ligga i hans famn.. åhh jag längtar verkligen.. börjar bli jobbigt nu.. tihi

Har ont som fasen i min stackars mage.. fattar inte varför.. ska de aldrig bli bra? :O

Har en katt här bredvid som är väldigt kelen så ska väl ta o gosa lite med henne nu innan jag ska ta och sätta igång med mitt lilla hem... Tror den är en liten tjej mer än jag här som saknar o gosa med Andreas <3 hihi

Ha en bra dag alla så hörs vi!

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela